Skola skola skola

Nyss hemkommen från skola och ska strax cykla iväg till Hortlax tillsammans med Isabella för att hälsa på vänner.


Jag har lite idétorka för tillfället och vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det finns så himla mycket men känns som jag fått med det allra viktigaste och mest intressanta. Det känns lite tråkigt att skriva om enskilda händelser och enskilda bråk, eller det är väl inte tråkigt för mig men kanske långtradigt i längden för dom som vill läsa. Har ni några tips? Något ni undrar över och vill veta? Kommentera gärna!



O    •     •  

Fortsätt blogga om era bråk, är fortfarande viktigt att lyfta och berätta om dessa varningstecken. Hur började allt? Hur var erat första bråk? Det som känns bra med denna blogg är att den är så pass personlig. Men något som jag också vill läsa är om dina framsteg och ditt bättre mående. Du är stark! Varit i ett liknande förhållande och att läsa det du skriver får mig på fötterna igen!

Svar: Tack så mycket för kommentaren! Det gör mig verkligen jätteglad att du också hjälps av det jag skriver. Jag trodde aldrig någonsin att någon ens skulle vilja läsa det jag skriver. Nu har jag fått lite mer tips så nu har jag ganska mycket jag tänkte ta upp! Kram 💕
Rebecca Holmgren










Kom ihåg mig?
Hej! Jag heter Rebecca, är 21 år gammal och bor i Piteå. För tillfället studerar jag på folkhögskola och drömmer om att få utbilda mig vidare till sjuksköterska. I denna blogg kommer jag skriva om min vardag men jag lär skriva mest om den destruktiva relation jag tog mig ur för ett tag sedan.


HannaVic logotype